Uchadi Uxladi
Ko’rsatilgan xizmat va qilingan natijalar haqida to’liq ma’lumot olishingiz mumkin
Kompaniya haqida
Uchadi Uxladi loyihasi biznes egalari va tadbirkorlar bilan ularning tajribalarini baham ko‘rish va biznes rejalar, marketing yurishlar va reklama kompaniyalari haqida interaktiv formatda intervyular olib boradi. Loyihaning maqsadi tajribalarni o‘rganish va samarali strategiyalarni muhokama qilishdan iborat.
Maqsad
Uchadi Uxladi loyihasining maqsadi biznes egalari va tadbirkorlar o‘rtasida tajribalarni baham ko‘rish, samarali va samarasiz biznes rejalar va marketing strategiyalarini tahlil qilish. Loyihaning auditoriyasini kengaytirish va obunachilarni jalb qilish edi.

Qilingan ishlar
  • Interaktiv intervyu formatida kontent ishlab chiqildi va ijtimoiy tarmoqlarda reklama qilindi.
  • Reklama kampaniyalari va kontent marketing orqali auditoriya e'tibori qaratildi.
  • 48 ta savdo amalga oshirildi va auditoriya kengaytirildi.
$2000
Reklama uchun sarflangan budjet
1000
Olib kelingan lidlar soni
48 ta
Kunlik o'rtacha savdo
0-15K
Auditoriya o'sishi
BOSHLAYMIZMI?
Kompaniyangizni bepul audit qilishimiz uchun o’z arizangizni qoldiring