Ko’rsatilgan xizmat va qilingan natijalar haqida to’liq ma’lumot olishingiz mumkin
Uchadi Uxladi loyihasi biznes egalari va tadbirkorlar bilan ularning tajribalarini baham ko‘rish va biznes rejalar, marketing yurishlar va reklama kompaniyalari haqida interaktiv formatda intervyular olib boradi. Loyihaning maqsadi tajribalarni o‘rganish va samarali strategiyalarni muhokama qilishdan iborat.
Uchadi Uxladi loyihasining maqsadi biznes egalari va tadbirkorlar o‘rtasida tajribalarni baham ko‘rish, samarali va samarasiz biznes rejalar va marketing strategiyalarini tahlil qilish. Loyihaning auditoriyasini kengaytirish va obunachilarni jalb qilish edi.
- Interaktiv intervyu formatida kontent ishlab chiqildi va ijtimoiy tarmoqlarda reklama qilindi.
- Reklama kampaniyalari va kontent marketing orqali auditoriya e'tibori qaratildi.
- 48 ta savdo amalga oshirildi va auditoriya kengaytirildi.
Reklama uchun sarflangan budjet
Olib kelingan lidlar soni